Školní parlament – zápisy 2012/2013

Nadace ČEZ – Strojník požární techniky
14.1.2013
Charakteristika oborů Obchodní akademie
10.2.2013

1. zasedání

Termín a místo konání: 26.9.2012, 14.30 – 15.30 h v zasedací místnosti Na Průhoně

  1. Prezence, představení členů Školního parlamentu
  2. Informace o činnosti Školního parlamentu, seznámení se stanovami Školního parlamentu
  3. Projednání účasti žáků ve Studentském parlamentu (dále jen SP) – viz příloha, závazně
    potvrzena účast 10 žáků:  T. Mysliveček a F. Podkul – Průhon, N. Urbánek a P. Bardoun – Moráň,
    B. Babinčáková – Černovická, A. Čechurová, E. Vítková, D. Krausová, Š. Panning, V. Kercha –
    Palackého
  4. Diskuze k tématu „Volnočasové aktivity“, které bude projednávané na SP
  5. Projednání návrhu zřízení funkce koordinátorů Školního parlamentu – pedagogů z jednotlivých
    pracovišť ESOZ:

    • Na Průhoně – Mgr. Zdeňka Marcová
    • Na Moráni – Mgr. Pavel Straka
    • Černovická – Mgr. Marie Zumrová
    • Palackého – Mgr. Lenka Protivová
    • Návrh s ředitelkou školy, PaedDr. S. Valuškovou a s navrženými učiteli projedná E. Čížková.
  6. Termíny schůzek na pracovištích á 1 měsíc, na SP dle daných termínů.
  7. Diskuze

 

2. zasedání

Termín: 10.1.2013 od 14.00 h (velká zasedací místnost pracoviště Na Průhoně)

Program:

  1. Přivítání, prezence (26 žáků – členů ŠP, 4 koordinátoři ŠP, ZŘŠ)
  2. Host: PaedDr. S. Valušková – ředitelka školy
  3. Představení vedení školy a členů ŠP
  4. Diskuze členů ŠP s ředitelkou školy PaedDr. S. Valuškovou – otázky a odpovědi viz příloha 2
  5. Informace o činnosti ŠP za 1. pololetí  školního roku:
    • 26.9.2012 se uskutečnilo 1. zasedání ŠP
    • Účast členů ŠP na všech zasedáních SP  (ve spolupráci s magistrátem) – 3.10., 7.11. a 12.12.2013 – poděkování za vzornou reprezentaci školy
    • Poděkování za účast na prosincovém Dnu otevřených dveří (další 16.1. a 13.2.2013 – účast žáků vítána)
    • Účast v soutěžích (Finanční gramotnost, olympiády, sportovní soutěže, ale také např. výzva žáků SZŠ uspořádat soutěž „O nejlepší vánoční výzdobu třídy“ aj.
    • Projednána účast členů ŠP a aktivní vystoupení žáků školy na výstavě„ S námi za Vaší budoucností“
    • Nové webové stránky ESOZ – vítány jsou návrhy žáků
    • Účast v projektu Dobrá škola
  6. Plán činnosti na 2. pololetí školní roku
    • Projednání návrhů z dnešní diskuze
    • Schůzky ŠP i nadále 1x za měsíc (event. dle potřeby) – zápisy posílat ZŘŠ (Čížková); koordinátor spolupracuje s vedením školy a ostatními učiteli školy
  7. Závěr: Poděkování všem členům ŠP za účast a práci ve ŠP, zvláště žákům 4. ročníků