1. zasedání
Termín a místo konání: 26.9.2012, 14.30 – 15.30 h v zasedací místnosti Na Průhoně
- Prezence, představení členů Školního parlamentu
- Informace o činnosti Školního parlamentu, seznámení se stanovami Školního parlamentu
- Projednání účasti žáků ve Studentském parlamentu (dále jen SP) – viz příloha, závazně
potvrzena účast 10 žáků: T. Mysliveček a F. Podkul – Průhon, N. Urbánek a P. Bardoun – Moráň,
B. Babinčáková – Černovická, A. Čechurová, E. Vítková, D. Krausová, Š. Panning, V. Kercha –
Palackého
- Diskuze k tématu „Volnočasové aktivity“, které bude projednávané na SP
- Projednání návrhu zřízení funkce koordinátorů Školního parlamentu – pedagogů z jednotlivých
pracovišť ESOZ:
- Na Průhoně – Mgr. Zdeňka Marcová
- Na Moráni – Mgr. Pavel Straka
- Černovická – Mgr. Marie Zumrová
- Palackého – Mgr. Lenka Protivová
- Návrh s ředitelkou školy, PaedDr. S. Valuškovou a s navrženými učiteli projedná E. Čížková.
- Termíny schůzek na pracovištích á 1 měsíc, na SP dle daných termínů.
- Diskuze
2. zasedání
Termín: 10.1.2013 od 14.00 h (velká zasedací místnost pracoviště Na Průhoně)
Program:
- Přivítání, prezence (26 žáků – členů ŠP, 4 koordinátoři ŠP, ZŘŠ)
- Host: PaedDr. S. Valušková – ředitelka školy
- Představení vedení školy a členů ŠP
- Diskuze členů ŠP s ředitelkou školy PaedDr. S. Valuškovou – otázky a odpovědi viz příloha 2
- Informace o činnosti ŠP za 1. pololetí školního roku:
- 26.9.2012 se uskutečnilo 1. zasedání ŠP
- Účast členů ŠP na všech zasedáních SP (ve spolupráci s magistrátem) – 3.10., 7.11. a 12.12.2013 – poděkování za vzornou reprezentaci školy
- Poděkování za účast na prosincovém Dnu otevřených dveří (další 16.1. a 13.2.2013 – účast žáků vítána)
- Účast v soutěžích (Finanční gramotnost, olympiády, sportovní soutěže, ale také např. výzva žáků SZŠ uspořádat soutěž „O nejlepší vánoční výzdobu třídy“ aj.
- Projednána účast členů ŠP a aktivní vystoupení žáků školy na výstavě„ S námi za Vaší budoucností“
- Nové webové stránky ESOZ – vítány jsou návrhy žáků
- Účast v projektu Dobrá škola
- Plán činnosti na 2. pololetí školní roku
- Projednání návrhů z dnešní diskuze
- Schůzky ŠP i nadále 1x za měsíc (event. dle potřeby) – zápisy posílat ZŘŠ (Čížková); koordinátor spolupracuje s vedením školy a ostatními učiteli školy
- Závěr: Poděkování všem členům ŠP za účast a práci ve ŠP, zvláště žákům 4. ročníků